גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

הדר נחמיה והלהקה

ארכיון תאריך: 31 מאי 2022

משך: שעה ורבע

הדלתות והמסעדה יפתחו ב 19:00. מומלץ להגיע סמוך לפתיחת דלתות

המופע מורכב מחומרים מקוריים המשלבים את כל העולמות המוסיקליים עליהם גדלה נחמיה ומהן הושפעה לאורך השנים מג'אז, דרך מוסיקה ישראלית ישנה, ועד שורשיה ההודים והתימנים.
הטקסטים והלחנים נכתבו ונבררו בקפידה במטרה לתת למאזינים מוסיקה ישראלית איכותית, עשירה, מרגשת, חדשנית, ובעיקר חסרת פשרות אמנותיות.  
יוצרים נוספים: טקסטים מאת רחל שפירא, נתן אלתרמן, אמה שם-בה אילון, עינת אזולאי. לחנים: דניאל שוורצבלד, לאו נועה.
את הבמה תחלוק עם כמה מן המוסיקאים הבולטים בסצנת הג'אז הישראלית בניהם החלילנית הדר נויברג שהפיקה מוסיקלית ואף אחראית על כמה מן הלחנים באלבומה הראשון של נחמיה Layers.

שירה - הדר נחמיה
חליל -  הדר נויברג
פסנתר - דניאל שוורצוולד
קונטרבס - גון שני
תופים - דוד סירקיס

"הקול המלאכי של הדר נחמיה חדר לי ללב משמיעה ראשונה. אז תגבירו, קחו נשימה עמוקה ותנו לעצמכם לצלול לשירה מהפנטת מעולם אחר. אני התאהבתי".   דף הפייסבוק של הטלוויזיה החינוכית

נחמיה נולדה למשפחה של מוסיקאים, אביה מתופף ואמה זמרת ובדרנית ואחיה הוא המתופף עופרי נחמיה. היא החלה להופיע ולהקליט באופן מקצועי בגיל 6 בפסקולים, הצגות ילדים, וסדרות טלויזיה. משם המשיכה לתיכון תלמה ילין במגמת ג'אז ושירתה בלהקה צבאית חיל הים. במהלך השנים הופיעה רבות עם הרכבי ג'אז שונים כולל הביג- בנד הישראלי תל אביב, הרכבי ג'אז שהקימה בניהם "הדר והנחמות", שרה במופע שירי סשה ארגוב, מופע מחווה ליוני רכטר. בנוסף עבדה עם מוני אמריליו, אלון אולארצ'יק ועוד.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter