גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

עדי קשת כהן

ארכיון תאריך: 14 יולי 2021

משך: שעה וחצי


עדי-קשת כהן
מופע השקת האלבום Battleships עם רביעיית מיתרים. אורחת מיוחדת: דניאלה ספקטור 
"Battleships", אלבום הבכורה של עדי-קשת כהן - זמרת, פסנתרנית ויוצרת ארט-פופ מהקולות העולים והמבטיחים של התקופה האחרונה, יצא בינואר האחרון, לאחר שיתופי פעולה עם מוזיקאי צמרת מקומיים כמו תמיר מוסקט, הקולקטיב, אלון לוטרינגר, Totemo ועוד, ועם המפיק האמריקאי זוכה הגראמי ג'ון קונגלטון (St. Vincent, Angel Olsen).  
האלבום זכה לשבחים ותשומת לב מתקשורת ומקהל בארץ ובחוШל, וסינגלים מתוכו נכנסו לפלייליסט הרדיו המוערך RBB Radieins בגרמניה, ולבחירות העורכים של כאן 88.

ה-DNA של האלבום מבוסס על מופע לייב שלה עם המתופף/מפיק יואב ארבל (אסף אבידן, ג'יין בורדו, הקולקטיב), שכלל במקור רק פסנתר, תופים וקולות. בהפקה מוזיקלית משותפת, השניים הוסיפו שכבות של עיבודים תזמורתיים, סינתים וסימפולים, וזיקקו השפעות אולד-סקול ואסתטיקה של שנות ה50 וה60 לצד רוח של אמני אלטרנטיב מודרניים יותר כמו פיונה אפל, רג'ינה ספקטור, רדיוהד ובון איבר.

לערב חד-פעמי ומיוחד לכבוד האלבום שיצא, יצטרפו אל הלהקה גם רביעיית כלי קשת, ותתארח אחת היוצרות הבולטות והמוערכות במוזיקה הישראלית - דניאלה ספקטור.

---
Шאלבום פשוט משגע. עדין וגם עוצמתי, גם נורא נוגע ללב וגם נורא שובר לבШ (נועה ארגוב, גלגלצ)

- Шמוזיקאית מהסוג ששם את הלב על השולחן בלי הקדמות לא נחוצות. היא הולכת בדרכן של גיבורות מוזיקליות כמו פיונה אפל וביורק בעודה מתעטפת בהשראות מגוונות, יפהפיות ועלОזמניות, מה שהופך את אלבום הבכורה שלה לקלאסיקה מיידיתШ (רדיו הקצה)

- Шכל מילה או סופרלטיב שאשתמש בו לא יהיו מדויקים מספיק ולא יקלעו לעוצמות ולכישרון המתפוצץ שיש באלבום הבכורה הזהШ (נטע עמית, פוליטקלי קוראת)

- "יש אלבומי בכורה מהוססים ובוסריים, ויש כאלו שמלאים ברעיונות, גדושים בטקסטורות, שמורגש בהם שחיכו זמן רב כדי לצאת החוצה... למרות שנראה לעתים שעולם הסינגר-סונגרייטרז המקומי רווי, לכהן קול אחר וברור, והיא יוצרת לעצמה מקום ייחודי" (ניצן פינקו)
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter