גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

ליסה סימון - מחווה לנינה סימון!

ארכיון תאריך: 9 נובמבר 2017 - 11 נובמבר 2017

משך: שעה ו-25 דקות

פתיחת דלתות במועדון זאפה ב20:15
ליסה סימון (Lisa Simone) 
זמרת, מלחינה ומבצעת  והיא מהדהדת את המסורת של אמה, האייקון המוסיקלי ופורצת הדרך, נינה סימון. המופע שלה בישראל הוא חלק מסיבוב המופעים העולמי שלה עם צאת האלבום השלישי שלה  My world שמורכב משירים אישיים משלה, שמספקים מבט לעולמה הפרטי של ליסה ומשקפים את המסע המאתגר של הזמרת הרב גונית המוכשרת הזאת, כמו גם מספר ביצועים לשירים המזוהים עם אמה והאיקונית, נינה. כשהיא מדהימה את הקהל  שומעיה מהקרנגי הול בניו יורק לבית האופרה של סידני, ממרכז לינקולן בניו יורק לפסטיבלי ג'אז ברחבי העולם במונטרה, הים הצפוני, מרסיאק והאולימפיה בפריס, לצד דיאן ריבס, אנג'ליק קידג'ו וטרייסי צ'פמן, היא ממלאת לבבות ונשמות בשמחה באמצעות שירתה מלאת העומק ונוכחותה הבימתית העוצמתית.

בהשתתפות:
Lisa Simone שירה
Hervé Samb גיטרה
Reggie Washington  בס
Sonny Troupé תופים וכלי הקשה
 
ליסה זכתה במועמדות לאוסקר על הסרט התיעודי  על אמה:
 '?What Happened Miss Simone’ כמפיקה שותפה. היא זכתה בפרס National Broadway Theatre Award a Musical לשחקנית הטובה ביותר במחזמר "אאידה". הייתה חברה בלהקה המקורית של המחזמר Jesus Christ Superstar, בקאסט המקורי של המחזמר עטור הפרסים בברודווי Rent וכן היא גילמה את התפקיד של Nala ב"מלך האריות".
 
ליסה הופיעה במשך כמה שנים עם להקת האסיד ג'אז Liquid Soul בסוף שנות ה-90', איתם זכתה במועמדות לגראמי על האלבום Here’s the Deal. באלבום החדש שלה מבצעת ליסה מחווה אישית לאמה, חלוצת הפעילים למען זכויות האזרח שעבודתה השפיעה על אינספור אנשים בחמשת העשורים האחרונים באמצעות שלושה שירים ובמיוחד בשיר  Tragique Beauty אותו כתבה על הערב שבו אמה הלכה לעולמה. היא כתבה אותו יחד עם הגיטריסט שלה  Hervé Samb :"כשהוא ואני כותבים יחד, זה קסום. הוא מנגן; אני שרה. על פי רוב, זה בדיוק איך שזה קורה - אלה יחסים מוסיקליים שמעולם לא היו לי עם אף אחד אחר.."
 
היא השתתפה בהקלטת פס הקול בסרט של  הבמאי המערך טיילר פרי For Colored Girls, הגיעה לראש המצעדים בתחום הג'אז עם Simone on Simone  אלבום הביג בנד שלה מ-2008 שבו ביצעה מחווה לאמה.

"המחוות, הניסוח, הטון הקול, הכל שם.. כל צליל שלה עתיר עומק וניסיון" Le Monde
"אלבומה All is Well מבטא את הצליל העוצמתי של ליסה, את עומק נשמתה כמו גם את אישיותה הקורנת והנדיבה" Librration
"קולה של ליסה מעביר אנרגיה מדהימה, שנעה בין ג'אז לסול" La Croix

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter