גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

ברי סחרוף עם איתמר דוארי ועומרי מור

ארכיון תאריך: 15 אוגוסט 2019

משך: שעה ו-40 דקות

המופע הייחודי של שלושת המוזיקאים היוצרים – סחרוף, דוארי ומור – נבנה על רפרטואר השירים של סחרוף לצד שירים ואלתורים חופשיים. השירים המוכרים והאהובים יזכו לעיבודים וביצועים חדשים במשולש של גיטרה,
פסנתר וכלי הקשה.

ברי סחרוף  נולד באיסטנבול בטורקיה. גדל בבת ים של שנות ה60 בשכונת עולים. כילדי השכונה ספג מאורחות ותרבות השכנים ממקבץ הגלויות המתערבבות. מכאן הכניס סחרוף אל תוך עולם הרוק השפעות מזרחיות לצד האלקטרוניות. לאורך ארבעה עשורים, מלהקת מינימל קומפקט שהיתה מהמצליחות באירופה בגל החדש, דרך השותפות עם רמי פורטיס וקריירת הסולו שהביאה אותו לפסגת הרוק הישראלי. סחרוף מרבה לשתף פעולה אמנותית עם מוזיקאים רבים ומרתקים.

איתמר דוארי, נולד בראש פינה שבגליל והחל לנגן בגיל שש. מתמחה הן בכלי הקשה מסורתיים והן בשילובם לכדי סט כלי הקשה ייחודי ומעורר השראה הנושא את שמו של איתמר ברחבי העולם כאחד המקישנים החשובים  והמוערכים כיום. הוא יכול לעלות לבמה עם שלל כלים כדוגמת דרבוקת חרס, תופי מרים, קחון, קאלאבש, פעמונים ותופים אפריקאיים ולשלבם יחד בצורה הרמונית ומופלאה. עם אישיות בימתית שממזגת צניעות ותשוקה במינונים שווים, כפי שכתב עליו בן שלו ב"הארץ", יוצר דוארי חיבורים חדשניים ומצליח להפיק צבעים ורגישויות רבות משלל הכלים שלו ומהיותו מוזיקאי מגוון המבלה את מיטב זמנו במופעים ברחבי העולם בפסיפס גלובלי של מקצבים ומנגינות. הוא שותף ליצירה עם אמנים במגוון סגנונות רחב יריעה החל מתזמורות קלאסיות מהטובות  והמוערכות ביותר ועד לשיתופי פעולה עם אמנים כמו גЧ וני גרינווד, אבישי כהן,
עידן רייכל, אביתר בנאי, ימן בלוז (כחבר מייסד של ההרכב לצדו של רביד כחלני)  אהוד בנאי ועוד רבים אחרים אתם איתמר מופיע מקליט ושותף ליצירה.

הפסנתרן עומרי מור גדל בירושלים, מור נחשב כשרון בולט כבר מילדות. הוא רכש מגיל צעיר השכלה מוזיקלית משולבת: קלאסית, אנדלוסית וג'אז. מהאנדלוסית קיבל גישה ישירה לסגנונות של מוזיקה צפון אפריקאית, וגם רכש הבנה עמוקה ויסודית של הבלוז. בחיבור הייחודי בין עבר לעתיד, בין מערב למזרח, יוצר מור סגנון משל עצמו ומסוגל לשתף פעולה עם אמני ג'אז, מוזיקת עולם ועד לקלאסית. בין האמנים שעימם שיתף פעולה ניתן למצוא את הבסיסט אבישי כהן, ג'ימי קוב, מארק ג'וליאנה, ג'ון זורן, עומר אביטל, המתופף כארים זיאד, תזמורת השעבי האלג'יראית אל גוסטו, חלוץ הראיי מוריס אל מדיוני, והזמרים המרוקאים חמיד אל קסרי, עבדל כביר מרשן – כמו גם עם הפילהרמונית הישראלית, התזמורת המגרבית בהנהגת חנניה ביטון, והתזמורת האנדלוסית והפייטנים חיים לוק וליאור אלמליח.

ברי סחרוף - גיטרה, שירה
עומרי מור - פסנתר
איתמר דוארי - כלי הקשה

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter