גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מחול ובלט

אנסמבל בת-שבע - דקהדאנס #21

ארכיון תאריך: 20 אוקטובר 2021

משך: שעה ו-10 דקות

דקהדאנס 21 # מאת אוהד נהרין בביצוע אנסמבל בת-שבע

"דקהדאנס היא עבודה שבה אנחנו חוגגים את הרפרטואר שלנו, מגרש משחקים שבו אנחנו מוסיפים או גורעים ומעבדים מחדש קטעים מתוך גוף היצירה שלנו. זוהי אפשרות להתבונן בעשייה שלנו מזוויות שונות. יותר מכל אני אוהב איך שדקהדאנס מאפשר לרקדנים להציע את הפירוש שלהם שמלא ברגעים נשגבים." - אוהד נהרין

אוהד נהרין יצר את דקהדאנס בשנת 2000 לציון עשור לעבודתו בבת-שבע, וכלל בה עשרה קטעים מגוף היצירה שיצר עד אז ללהקה. מאז, מדי עונה, שב נהרין לדקהדאנס ומציג עיבודים משתנים לקטעים אייקוניים מיצירותיו לצד קטעים מתוך יצירות חדשות, שעריכה מדוקדקת הופכת אותם בכל פעם לשלם אחר. 

דקהדאנס עוסקת באפשרות של יצירה להישאר לעד פתוחה, תמיד בהתהוות, ולעולם לא סופית. זוהי הזמנה לעיין מחדש במשפטים שנכתבו לגוף ובחומרים המגוונים של הלהקה, לצלול לתוכם, ללוש אותם, להתבונן בהם במבט רענן, ולהרגיש את עצמנו מולם פעם ועוד פעם, אך אף פעם לא באותו האופן. 

לאורך השנים נהרין והרקדנים חוזרים שוב ושוב לדקהדאנס כבחקירה עיקשת, וחוגגים את המנעד היצירתי העשיר של הלהקה. דקהדאנס 21# כוללת בכורה ל"זורן" – יצירה קצרה למוזיקה מקורית של ג'ון זורן שיצר נהרין עם סטודנטים מג'וליארד.   
 
"... הרקדנים ממריאים, מתחברים, מתגוללים, מתהפכים, מיטלטלים, והכל בשברי שניה, ובצורה שנדיר לפגוש... כל ה-18 פנומנלים" (דומיניון פוסט, ניו זילנד)
"מרגש, ראשוני, מרהיבBritish Theatre Guide) ")

"מופע מחול שיגרום לכם לצחוק" (טל לוין, עכבר העיר)
עיבוד מחדש לקטעים מתוך סדר (2007), שדה21 (2011), יאג (1996), אנאפאזה (1993), וירוס של אוהד נהרין (2001), זאצ׳צ׳ה (1998), קיר (1900) בכורה: זורן (2021) 
**רשימת היצירות שיוצגו נתונה לשינוי לאור המצב ובהתאם להנחיות משרד הבריאות 

עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי)
עיצוב תלבושות: רקפת לוי, התאמות: ארי נקמורה
עריכת ועיצוב פסקול: מקסים ואראט
טקסט: מקסים ואראט
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter