גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

הצגה - In Frame - המבוססת על סיפורו של ניקולאי גוגול - דיוקן

ארכיון תאריך: 22 נובמבר 2019

משך: שעה ו-10 דקות

ההצגה ברוסית עם כתוביות בעברית
אין כניסה למאחרים


הצגה In Frame המבוססת על סיפורו של ניקולאי גוגול "דיוקן" היא פרי יצירה של שיתוף פעולה בין שלושה ענקי פרפורמנס מסנט פטרסבורג בחגיגה פרועה ורב חושית. הנגן קונטרבס הווירטואוזי והמלחין ולדימיר וולקוב, האמן והשחקן פאבל סמצ'נקו והכוכב הצעיר של הריקוד והכוריאוגרפיה המודרניים ולדימיר ורנבה - יהפכו את במת סוזן דלל לחגיגה בלתי נשכחת עם הצגה שמשלבת מוזיקה, אילתור, ניסויים חזותיים, פלסטיקה ותיאטרון חדש.

ולדימיר וולקוב - ליווי מוזיקלי
ולדימיר ורנבה - כוריאוגרפיה וריקודים
פאבל סמצ'נקו - הדמיה וחפצים

פאבל סמצ'נקו, ממקימי קבוצת תיאטרון ההנדסה המפורסם Akhe, שעבודותיה וסגנונה הבימתי הפכו לשם דבר בעולם, יוצר תיאטרון חפצים בעל אווירה מתהוללת, פולחנית, רבת פעלולים, בו המפעיל הופך למופיע רב עצמה מעצם הפעלת החפצים. הדימויים ביצירתו הם עשירים ובעלי סמליות רבת שכבות. תיאטרון Akhe משתתף באופן קבוע כמעט בכל פסטיבלי התיאטרון הגדולים ברחבי העולם, כמו גם שותף לפרויקטים של קבוצות תיאטרון אחרות (סלבה פולונין, Lantaaren, Toihous ורבים אחרים).

ולדימיר וולקוב - מוזיקאי ומלחין מפורסם, נחשב לנגן הבס המוביל ברוסיה בתחום הג'אז. חובבי התחום מכירים היטב את עבודותיו הרבות עם יוצרים בינלאומיים בז'אנרים מגוונים מאוד - מבארוק ועד למוזיקת רוק. נגינתו הוירטואוזית לא רק מלווה את המופע, אלא הופכת לחלק מהותי בהתרחשות.

ולדימיר ורנבה הוא כוכב דור חדש של רקדנים וכוריאוגרפים רוסים, בעוד שהוא כבר זוכה פעמיים בפרס התיאטרון הרוסי הראשי "מסכת הזהב". שיתופי פעולה של ורנבה כוללים פרויקטים עם במאים רוסים אופנתיים וגם הופעות על במות "קלאסיות" של תיאטרון האופרה והבלט של פרם וגם של תיאטרון מרינסקי. זו אינה ההופעה הראשונה של ורנבה בישראל - במרץ 2019 הוא כבר הופיע על הבמה של מרכז סוזן דלל כחלק מפסטיבל הקונטקסט של דיאנה וישנבה.

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter